Hej
Som novis i ämnet skulle jag behöva hjälp att bestämma vilken lastartyp/fabrikat jag har.
Önskar ombyggnadssats för trima men vill inte svetsa allt för mycket.
Skopan jag har är kass ...
Säger bilderna er något?
Tack på förhand!
Forumet lever vidare
Tack vare Axels intervention har sidan nu räddats från stängning och radering hos egetforum och har flyttats till en egen domän.
Maskinisten har tagit över driften och vi har gjort följande ändringar:
- det kommer inte vara möjligt att registrera sig
- forumet kommer endast att vara öppet för läsning
- vänligen använd Maskinisten för nya trådar och inlägg
Vänliga hälsningar, Holger, maskinisten.net
Tack vare Axels intervention har sidan nu räddats från stängning och radering hos egetforum och har flyttats till en egen domän.
Maskinisten har tagit över driften och vi har gjort följande ändringar:
- det kommer inte vara möjligt att registrera sig
- forumet kommer endast att vara öppet för läsning
- vänligen använd Maskinisten för nya trådar och inlägg
Vänliga hälsningar, Holger, maskinisten.net
Lastare okänd, hjälp någon
Moderator: Moderatorer
Lastare okänd, hjälp någon
BM 350 BOXER
Re: Lastare okänd, hjälp någon
Ja, inte är det lilla bm.
Hur som helst, har inte sett någon lastartyp med dubbla öglor nertill, eller snarare ögla ej i centrumlinje med kroken.
Ja, jag har också sett dessa lastarfästen. 2880 + moms och frakt för Trima. Blir i sådant fall till att svetsa direkt på befintlig lastare.
Skulle vara kul att veta vad man har, känns lite för seriös för att vara ett hembygge. Eller?
// Andreas
Hur som helst, har inte sett någon lastartyp med dubbla öglor nertill, eller snarare ögla ej i centrumlinje med kroken.
Ja, jag har också sett dessa lastarfästen. 2880 + moms och frakt för Trima. Blir i sådant fall till att svetsa direkt på befintlig lastare.
Skulle vara kul att veta vad man har, känns lite för seriös för att vara ett hembygge. Eller?
// Andreas
BM 350 BOXER
Det här är kanske mer en fråga än ett påstående, men är det inte en Kjellvelastare?
Den är åtminstone rätt lik och Kjellve var rätt vanlig på Fordar om jag inte minns fel.
Den är åtminstone rätt lik och Kjellve var rätt vanlig på Fordar om jag inte minns fel.
tycker det ser ut som en kjellve lastare
det tycker jag medRobin skrev:tycker det ser ut som en kjellve lastare
hej, jag