Hej alla.
Jag funderar på att köpa nya frontdekaler till min boxer från rubens och undrar nu ifall någon har erfarenhet av hur det är att montera dessa?
Finns det någon typ av skruv som passar eller måste man köra bult och mutter?
Mvh
Daniel.
Forumet lever vidare
Tack vare Axels intervention har sidan nu räddats från stängning och radering hos egetforum och har flyttats till en egen domän.
Maskinisten har tagit över driften och vi har gjort följande ändringar:
- det kommer inte vara möjligt att registrera sig
- forumet kommer endast att vara öppet för läsning
- vänligen använd Maskinisten för nya trådar och inlägg
Vänliga hälsningar, Holger, maskinisten.net
Tack vare Axels intervention har sidan nu räddats från stängning och radering hos egetforum och har flyttats till en egen domän.
Maskinisten har tagit över driften och vi har gjort följande ändringar:
- det kommer inte vara möjligt att registrera sig
- forumet kommer endast att vara öppet för läsning
- vänligen använd Maskinisten för nya trådar och inlägg
Vänliga hälsningar, Holger, maskinisten.net
Monteran frontdekaler på Boxer.
Moderator: Moderatorer
-
Monteran frontdekaler på Boxer.
/Daniel Sidenbladh
Jag har satt på nytt kylaremblem i gjutjärn och slips på 350 boxern. Slipsen var enkel att sätta på med skruv och mutter i hålen som redan fanns men det runda bm-märket i gjutjärn var lite svårare, jag borrade 2 hål i huven och 2 i märket och försänkte. Jag vet inte riktigt hur det ser ut original men jag målade mitt svart och jag tycker att det blev bra.
Mitt märke:
Om du går in på http://www.350boxer.se/traktorbilder/Bo ... index.html så kan du hitta bilder på hur det ser ut om man använder originalhålen också.
Hoppas det är till hjälp och om du får nog räkna med att plocka av huven för att komma åt. Och det går nog bara med "bult med mutter"
Mitt märke:
Om du går in på http://www.350boxer.se/traktorbilder/Bo ... index.html så kan du hitta bilder på hur det ser ut om man använder originalhålen också.
Hoppas det är till hjälp och om du får nog räkna med att plocka av huven för att komma åt. Och det går nog bara med "bult med mutter"
Boxer -67